Reklamacje i zwroty

Zwroty

Zgodnie z ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dn. 2.03.2000 (Dz.U. z 2000 r. Nr 22 poz.271 z kolejnymi zmianami), Kupujący może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru przez Kupującego.

Aby odstąpić od umowy Kupujący musi skontaktować się ze Sprzedającym (wysyłając wiadomość e-mail zawierającą imię i nazwisko Kupującego, nazwę Towaru i nr konta bankowego Kupującego, na które ma zostać dokonany zwrot) informując o fakcie odstąpienia. Wraz z odsyłanym Towarem Kupujący jest zobowiązany dostarczyć dowód zakupu oraz zwrócić wszelkie przedmioty, które otrzymał gratisowo. Sprzedający zobowiązuje się zwrócić Kupującemu, w przeciągu 7 dni roboczych, koszty zwróconego Towaru po jego otrzymaniu, bez kosztów przesyłki. Zwrot kosztów odbywa się jako przelew na konto bankowe Kupującego. Kwota zwrotu jest potrącana o 1,5 zł z uwagi na koszt przelewu.

Towar należy starannie zapakować, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu oraz odesłać przesyłką rejestrowaną (list polecony ekonomiczny) zachowując dowód nadania na nasz adres:

WIOLLEA Wioletta Żak
ul. Gwarków 31
32-020 Wieliczka

Zwrot zostanie rozpatrzony pod warunkiem dołączenia wraz ze zwracanym towarem dowodu zakupu oraz prawidłowo wypełnionego formularza zwrotu, do pobrania: formularz_zwrotu.pdf

 

Reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu Towaru Kupujący stwierdzi w nim wady powinien niezwłocznie skontaktować się z Sprzedającym (wysyłając wiadomość e-mail: zawierającą imię i nazwisko Kupującego, nazwę Towaru i dokładny opis wady). Następnie po otrzymaniu odpowiedzi od Sprzedającego Kupujący musi przesłać reklamowany Towar (zabezpieczony przed uszkodzeniem) wraz z dokładnym opisem wady oraz dowodem zakupu.

Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar wadliwy zostanie przez Sprzedawcę naprawiony lub wymieniony na inny. Jeśli naprawa nie będzie możliwa, Sprzedawca zobowiązuje się zwrócić Kupującemu równowartość ceny Towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Serwisie Towary do wyboru.

Towar należy starannie zapakować, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu oraz odesłać przesyłką rejestrowaną ( list polecony ekonomiczny) zachowując dowód nadania na nasz adres:

WIOLLEA Wioletta Żak
ul. Gwarków 31
32-020 Wieliczka

Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie Towaru zamówionego z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Kupującego, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach materiałów, z których został wykonany Towar, nie stanowią podstawy do reklamacji Towaru.

Klient jest zobowiązany sprawdzić stan przesyłki podczas jej odbioru. W przypadku uszkodzeń przesyłek w transporcie odbiorca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym e-mailem Sprzedającego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl